Merhaba hamisler 18+3 haftaligim subat ayinda lavoba sonrasi peceteye kan geldi doktorum dusuk riski dedi progestan ve igne verdi kullandim bidaki kontlm de devam et bi ay daha sabret boyke istirat edersen normal hayatina donebilrsin dedi bir ayi iple cekdim korkuyla flan gittim kontle sordum gecmis mi normal hayatima devam edebilir miyim azarladi cok sacma sorular soruyosun risk her zaman var dedi tersledi zaten doktorum qz ve oz konusan aciklama yaomayan biriydi heo igneye hapa devam deyip gonderiyodu gun veriyodu sonra tekkrar lavoba sonrasi kan geldi peceteye acile gittim kesede kanama gozukyo dediler iki gun yattim serum ve iki tane prisgetan igne yaptilar doktorumla gorustum gittim oda kesede kanama var dedi ama aciklama yapmadi istirat igne hap verdi gonderdi cok sinir olduk esimle bide ozel bu dusunun baska diktlr bulup ona gittim iki gun sonra kanama vs bisey gozukmuyo olup da gecmis olabiir alttan bakdi orda da rahik agzim kapali kanama alani yok uzunlugu vs nirmal dedi ama eger oyle risk olsa bebek de gelisim geriligi olur hic bi sikinti yok dedi bir saat benle ilgilendi sordugum sorulara net ceval aldim kanama dedigin akar gebelik de lekelenme olabilir herkezin bir olmaz dedi igneyi kullanma prosgtani kullan iki hafta sonra gel duruma gore degerlendirelim dedi.. Bu durumu yasayan var mi sizce nedir bu anlayamadim