NilayRuya Eski9 söyle Asiye hanıma gösterir. Ben bugün göremedim çünkü baya büyüdüğü için artık gorunmezmis
Asyadilan1 Sumeyye123_ ben ilk gebeliğimde ödememiştim ama şimdi ne durumda bilmiyorum. Mağlum hayat şartları her yerde zam zam
Senaaa1 Sumeyye123_ ilk nstye 32.haftamda başlattı doktorum her ihtimale karşı bir defalık 50 tl ödedik şimdi 36.haftama girdik her hafta gidiyorum nstye bi ücret ödemiyoruz
-Kbra8- Sumeyye123_ hastanesine göre değişiyor. Ablam da özele gitmişti ondan her girmesinde alıyorlardı ama ben başka bi özele gidiyorum benden almıyolar. Gerçi muayene ücretinden acısını çıkarıyorlar sağolsunlar🤭