Sumeyye123_ Kızlar 34 haftalık hamileyim cuma günü randevum var birazda kasılmalar yaşıyorum doktorum belki nst ye sokar amaa merak ettim özel hastanede nst için ayrı ücret ödeniyormu
happypregnant29 Sumeyye123_ benim ödeniyor kendin istersen 30 doktor isterse 20 imiş bende cuma gidicem
Ophelia Sumeyye123_ ben ödemiyorum. 🤔Gerci özel sağlık sigortamdan alıyorlar sanırım, faturayı imzalayıp çıktığım için dikkat etmedim. Bakacağım bir sonraki kontrolde..
NilayRuya Eski9 hahahaha iyi yapıyorsun canım benim güzel gidiyor yalancı sancılarım başladı , bugün kontrol vardı nstye girdim iki hafta sonra tekrar gidicem büyük ihtimalle çatı muayenesi yapılacak doğumu konuşacağız 😊 senin nasıl gidiyor?
Eski9 NilayRuya iyi çok şükür 30 olacağım Perşembe günü kontrolüm var benimde bakalım kaç kg olmuş minnosum benim sezeryan olacağı için o muayeneler falan olmaz sanırım kaç haftadan sonra 2 haftada bir gitmeye başlanıyor nisada
NilayRuya Eski9 şimdi beni iki hafta sonra çağırdı ya gittikten bir hafta sonra tekrar cagiracakmis yani 35ten sonra sıklaşıyor
Eski9 NilayRuya anladım zaten benide surda bir ay sonra baya telaş basar heyecan vs bende tansiyon sorunu da var korkuyorum biraz o yüzden erken olur diye şimdilik kontrol altında ama bakalım
Eski9 NilayRuya yüzunu çok merak ediyorum inşallah gösterir geçen gittiğimde renkli bakmadı 2 ay önce renkli gördüm en son
Mavimomm Sumeyye123_ bn ödemiyorum 1 kez girdim daha ama herhangi ucret soz konusu degildi konyada yaşıyorum ilk dogumumda ozel de idi orada da nst icin hic odeme yapmadjm
NilayRuya Eski9 söyle Asiye hanıma gösterir. Ben bugün göremedim çünkü baya büyüdüğü için artık gorunmezmis