ogrencianne35 Bsraao kuruma çizgisi gibi belirli bir çizgi yok. ve inanın bu erken gebelik testleri hep yanıltıyor
Elcnbykckr Bu testler bazen insanı yanıltabiliyor bi kaç gün daha geçsin normal test yapın. Benim adetime 2/3gün kala yaptım normal testle çıktı
Zeynepppppp minime-baby benımde yok denılecek kadar azdı çizgi erken gebelık testi yaptım bende sonra kanda çıktı aynı gun
Dilara0638 cnn34 inşallah canım ben böyle yaşadım burdada böyle okudum bilemiyorum gerisini 🤷♀️🤷♀️😊
Bsraao Minicikkiz Yaptırdım . Hemde çok araştırdım görmediğim profesör kalmadı saatlerce yol gittim ama hiç bir sorun yok ne bende ne eşimde bilmiyorum hayırlısı boyleymus
2melekannesi_ Bsraao adetiniz geçmiş aslında varsa normal kaset testte de çıkar onunla da deneyin isterseniz
minime-baby Bsraao ya eğer hamilelik varsa o çizgi daha çok belirirdi kanda da çıkarsa çok düşük çıkar değerin bu sefer yine belirsizliğe düşersin. Bence cuma gününü bekle bebiş varsa biraz değer yükselsin 100,150 yi falan görde rahatlarsın :)
Nurciv Bsraao Dün Bende ayni testi yaptim Ayni sekilde silik hayalet cizgi olustu. Onun üzerime Kaset test yaptim negativ. Bu arada Adet günümüz ayni ☺️ Belirtin varmi canim gecikme disinda insallah hamileyizdir Adet olmadigimiz sürece umut var
Bsraao Nurciv bence de adet olmadığımız sürece umut var 🙂🙏 bel ağrım ve beyaz kremsi akıntım çok fazla sık tuvalete de çıkıyorum oruç tutugum halde adım başına tavabodayim . İnşallah vardır da beraber bekleriz . Kan vermeyi düşünüyorum yarın .
Nurciv Bsraao sende bayagi belirti var canim hamile olabilirsin. Bende suan sadece sag tarafimda batma var Bugün daha sık oluyor. Belirti olabilirmi sence
Bsraao Nurciv olabilir canım benim onceki hamileliğimde çok fazla batma oluyordu şu anda da var ama aşırı değil
Bsraao Nurciv ben hamile olduğumu bel ağrısından anlıyorum belki senin de öyledir . Aşırı bel ağrım oluuor
Nurciv Minicikkiz egerki hamileysem ve saglikli olursa Allahin bir hikmeti. Adeti bekliyordum ki Clomen e baslayalim diye belirti olunca süphelendim 🥺