Bsraao Reglm 25 Nisan kizlar olmadım 4 kaybım var . Sizce gebelik varmı bu testler doğru sonuç veriyormu .
minime-baby Bsraao evet çok ince bir çizgi görüyorum ben. Fakat tabiki hemen hamileliğe yormak doğru olmaz. Kesinlikle üzülme stres yapma stres yaptıkça regl olamazsın ve daha çok umutlanırsın. Kendini oyalayacak bir şeyler bul bir kaç gün ve perşembe cuma günü tekrar test yap sonra da kan vermeye git. İnşallah inşallah vardır dua edicem 🤗
GulcanDongel Bsraao seni üzmek istemem ama, bende evliliğimin birinci yılında bu testten yaptım, sizinki gibi çizgi vardı, o kadar ümitlendim ki, eşime söyledim kan testi verdim, ne yazikki sonuç hüsran oldu 😔 umarım sizinde böyle birşey başınıza gelmez.
Mom850 Bsraao ben bu testten yaptım çizgi belirgin bir silik çizgiydi herkes hamilesin dedi ama negatif çıktı kanda. Ve sizde hiç görünmüyor
Bsraao minime-baby çok teşekkür ederim yarın kan vermeyi düşünüyordum sizce vermelimiyim yoksa cuma ya kadar bekleyip öyle mi vereyim . Cumartesi de zaten rutin kontrol randevum vardı doktoruma illaki cumartesi gidicem
Zeynepppppp minime-baby benımde yok denılecek kadar azdı çizgi erken gebelık testi yaptım bende sonra kanda çıktı aynı gun
MinikMucizeninAnnesi Erken gebelik testleri çok fazla yanıltıyor bence,bi kaç gün bekleyip kaset test yapmanızı öneririm
Bsraao GulcanDongel inşallah canim 🙏 hakkımızda hayırlısı olsun ama normal testt te de çıkıyor hayalet çizgi 🙏 inşallah vardır
Bsraao Mom850 aslında belli de foto da öyle ben test şu an elimde baya belli . Telefonum çok iyi geçmiyor o yüzden hayırlısı diyelim önceki hamileliğim i de bununla öğrenmiştim ama yanılma payı da yüksek sanırım
Dilara0638 Bsraao bu testten bende yaptım hatta başka bi erken gebelik testide yaptım böyle silik ince bi çizgi çıktı ikisindede sonra ümitlendim kan verdim maalesef yoktu ama ertesi ay hamile kaldım burda bişey okumuştum böyle testte silik çıkıp diğer ay hamile kalanlar olmuş benim gibi bunuda rahmin hamileliğe hazırlandığı için o ay silik çıkıyor diye yorumlamışlardı ama ne kadar doğru bilemem tabi 🤷♀️ inşallah vardır bebişin ama yoksada diğer ay alırsın bizim gibi hayırlı haberleri inşallah 🌹🙏
cnn34 Dilara0638 o zaman ben bu ay hamile olucam🥰 inşallah tabi😇😇 bu testten yaptım geçen ay silik çıktı benimde hatalı bu marka bence yada dediğin gibi rahim hazırlık yapıyo
minime-baby Bsraao ya eğer hamilelik varsa o çizgi daha çok belirirdi kanda da çıkarsa çok düşük çıkar değerin bu sefer yine belirsizliğe düşersin. Bence cuma gününü bekle bebiş varsa biraz değer yükselsin 100,150 yi falan görde rahatlarsın :)
Bsraao Hddibvb araştırdım çok araştırdım . Hiç bir sebep var bundan oluyor diyemiyorlar. Bütün testler temiz
Elifkylc Bsraao diğer arkadaşlar gibi bu hüsranı bende yaşadım bu testen yaptım ikinci çizgi silikte olsa bariz belliydi herkes gebelik var dedi ve ben kan verdim negatif çıktı bu test sıkıntılı kimse almasın sakın!!
cnn34 Bsraao ben bu testten yaptım ikinci çizgi bariz belliydi ama bikaç saat sonra adet oldum canım yarın kaset testle dene bi bence inşallah vardır 🥰 bu marka pek güvenilir değil en güzeli kaset testler
Dilara0638 cnn34 inşallah canım ben böyle yaşadım burdada böyle okudum bilemiyorum gerisini 🤷♀️🤷♀️😊
Bsraao Minicikkiz Yaptırdım . Hemde çok araştırdım görmediğim profesör kalmadı saatlerce yol gittim ama hiç bir sorun yok ne bende ne eşimde bilmiyorum hayırlısı boyleymus