Benimde 10 Mayıs sezaryan ve 38+1 oluyor.. kilosu önde de gitmiyor ve Dr erken yada geç demedi. Burada en önemli şey doktora güvenmek sanırım. Hiç şüpheye düşmedim, sonuçta onlar için erken almak bir fayda sağlamıyor ki.. doğrusu ne ise onu yapıyorlar.. içinizi ferah tutun.