Zeynepela1 ya aslında sancı çekmeden de süt geliyor inanın. Ben ilk doğumumda plasenta eskimesi var diye sezaryen oldum, ebe yanağıma koydu bebeği ameliyathanede hemen meme yi tuttu sıktı ucunu o anda sütüm geldi. Yani o bebeği hissetmekle ya da genetikle alakalı olabilir tam emin olamıyorum. Ama kanal açma masajları varmış ebelerin yaptığı oda etkiliymiş diye duydum.