Bilge44 Rusev 27 ile 40 arası değişir değerlerim. Bekarken bile böyleydi. Şimdiki doktorum bebek için bu değeri 10 un altuna düşürelim dedi. Dostinex ile düşürdük 5 e kadar sonraki ay hamile kaldım 👍🏻 Bir de sebebi nedir hocam kilo ile filan ilgisi var mı dedim strese bağlı bir hormon dedi. Çok stres yapmayın hiçbir şeyi 😍👍🏻
gizemozdemir90 Rusev ilacla hemen dusuyor, yani besinlerle dogal olsun diye ugrasip 1 yil bebek icin bekleyeceginoze ilacla 1-2 ayda duzene girer
Pcosluhayat Prolaktin süt hormonu öncelikle beslenmenizde emziren anneye süt yapan besinlerden kacinmalisiniz. Bulgur,dereotu, incir, nar gibi. Testere dişli aslan pençesi çayı da hormonlari dengeliyor umarım şifa olur 🤩
Rusev Pcosluhayat prolaktin yüksekliği polikistik overlimi dir.doktor muayande etmişti adetliyken olsa derdi heralde bişey demedi
Sineemiis Rusev değerin çok yüksek değil hiç bisey yapmana gerek yok bence ben 48 leri bile gördüm en ufak şeyde yükselebiliyor incir çok yükseltiyor stres birde akışına bırak hiç bisey yapma 😊
Rusev Nkayserili90 kacdi değerin canım .nette okuyorum tümör faln mr cekilyomus öylemi tehlikesimi var korktum
Pcosluhayat Rusev yok hayir lh yüksekliğinin fshin 2 kati olmasi durumunda pco şüphesi uyandirir. Benim de hormonlarimin hepsi normal. Ultrasonda pco görüntüsü var sadece . Pco teşhisi için 3 tani kriterden ikisini karşılamak gerekiyor
Nkayserili90 Rusev 45 ti canım mr vs çekilmesi ya da tümör düşünülmesi çok yüksek değerler için canım bu prolaktin çok değişik bir hormon en ufak seyde yükselıyor bende incir yemiştim düzenli ondan oldugunu düşünuyorum destekli sütyen taktığında ya da memenin uyarılmasında göğüse darbe alınmasında falan hemen yükselıyo takma kafana yani
Rusev Dilekkbrk düşünce değeriniz benim adet 40gunde olmaya başlamıştı eski 28gunluk döngüye donermiki
Zehraace 30 çok yüksek bi değer degil ki stres kaygı uykusuzluk bile yükseltir o minnoş hormonu benimki 60 bile olmustu kendi kendine düştü normale döndü sonda tekrar yükseldi falan kafasına göre takılıyor 😁
Zehraace Rusev hiç takılacak bişe yok İnanın ki hamile kalmaya engel bi değer de degil ben bu değerle aşılama oldum doktorum ilaç bile başlamadı. Beyinde tümör dedikleri de hipofiz bezinde iyi huylu hayati tehlikesi olmayan bi tümör oluyor ama herkeste olcak diye bişe yok genelde çok yüksek seviyelerdeki değerlere sahip insanlarda oluyor bana mr çekil dediler çekilmedim bile. Her yazılan şeyi Bu kadar takarsanız kendiniz kendi hormon dengenizi bozarsınız. Akışına bıraktığınız an bebeğiniz size gelecek zamanı var 🥰❤️
iremcany Rusev canım ben de kürtajdan sonra aylarca hamile kalamadım, doktora gittim en son meğersem prolaktin hormonum yüksekmiş o gebe kalmaya engelmiş bir önceki hamileliğimden kalma düşmemiş olabilir dedi. İlaç yazdı kullandım ertesi ay düşmüş sonra 2 ay içinde hamile kaldım çok şükür. Bence değerlerine bir bak ilaç iste mutlaka en kısa çözüm sonuçta boşuna şunu yicem bunu yemicem diye kafa yorma derim
prensimgeliyor @Rusev benim 50 küsürlerdeydi çok yüksek değil demişti dostınex vermişti bi kaç ay kullandım incir çok yükseltir diye duydum
Merca Rusev hayıt otu çayı bütün hormonları düzenliyor şiddetle tavsiye ediyorum bende polikistik over vardı, prolaktin yüksekliği vardı, şükürler olsun hepsi düzeldi şuan hamileyim
Yagmur8001 Rusev canım 52ydi değerim bir ay dostinex kullandım indi , en önemli faktörü stres yükseltiyor.