kucuktosbik27 teşekkür ederim canım aslında benim gebeliğimin başından beri ağrılarım oluyor ama hangisi sancı hangisi ağrı bilmiyorum ilk gebeliğim ve iki kez düşük tehlikesi atlattım bu yüzden şimdi de erken doğum riskim var çektiklerimin ağrı mı sancı mı olduğunu anlamıyorum milletin anlattığına göre sancı hissetmediğimi düşünüyorum çğnkü karnım çok sertleşmiyor ya da bebeğim 2 hafta geriden geliyor kilo boy ondan dolayı hissetmiyor da olabilirim 😅😂😂 hayırlısıyla sağlıcakla kucağıma alabileydim ☺️