depsizoo Ayduru16 Burdan okuduklarım kadarıyla 30. Hafta nst için erken bende bilmiyorum o yüzden sordum 😁
Ayduru16 Findikinannesi yok suanlık ni sıkıntım yok sadece sürekli hastaneye gitmeyi sevmiyorum panik atak var bnde o yuzden o stresi yaşamışken giriyim Bi daha onun için gitmeyim diye düşündüm pek sık hastane ye giymeyi sevmiyorum
Mymom_61 ozgeacar her şeyim normal 36 da girdim ilk nst ye bu kadar erken söküp ne yapmayı planlıyor doktor acaba 🤣
tazeaane Ayduru16 ben en son 32 Haftalıkken gittim hastaneye girmedim canım. Haftaya tekrar kontrolüm var 34de nstye girermiyim bilmiyorum 🤷♀️
zerrinayyildiz Ayduru16 ben 32. Haftada girmiştim leke geldigi için ama 34. Haftadan itibariyle nstyi sokuyolarmış