civciv1520 Minimalistmom bende düştüm 23 haftalıkken duscegimi anlayınca yan attım kendimi yavaşça yere . Şükür bir şey olmadı geçmiş olsun. Nem hareketlerini takip ettim bebeğimin . İçin rahat etsin istersen bir görün doktora