Funda___46 Bende hafif polikistik over vardı. Ilk ay klomen ve catlatma iğnesiyle sadece bir yumurtam olmuştu. Tabi olmadı ilk ay. Sonra hiç umudum yoktu ikinci ay hep en kötüsünü düşünüyordum, yine olmayacak diye. 2.Ay 6 tane yumurtam oldu doktorum bu riski alicaz dedi yani kist oluşabileceği için. Sonra test yaptım inanamadım. Süreç öyle devam etti. Bunu bana hep söylerlerdi aklınızda olmadığı umudunuzu kestiğinizde olucak, zor ama benimde öyle oldu. Amcamı kaybetmistim çok üzgündüm bir mucize olsun istiyodu herkes moral olsun bize diye sonra geldi 2 mucize birden çok şükür, Rabbim isteyen herkese yaşatsın inşallah🤲🏻. Her şeyin hayırlı bir zamanı var😊