Yasemin0728 Funda___46 klomen + çatlatma iğnesi olmuştum çok şükür hamile kaldım. Rabbim isteyen dileyen hayalini kuran herkese nasip etsin inşallah canım
Momhappy8 Funda___46 2.5 yıl hamile kalamadım. Klomen ve catlatma iğnesi tedavisinin 2.ayı ikiz bebeklerime hamile kaldım. Şimdi 25+6 haftalık bir kız bir erkek bebeklerim. Çok şükür Rabbime 🤲🏻 Rabbim isteyen herkese nasip etsin🤲🏻
Funda___46 Momhappy8 bende evleneli 2.bucuk yil oldu bi kere hamile kaldim fakat kalbi durdugu icin kurtaj oldum 2 sene oldu hala olmadi bu hafta da klomen kullanicam
GulcanDongel Momhappy8 ben sadece klomenle kaldım, bende 2.5 sene kalamadım, mart ayında hamile olduğumu öğrendim 😊 hatta ikizlere hamileydim, 6+2yken yoğun kanamam oldu, kaybettim birini, diğeri çok şükür yaşıyor 12+1 haftalık olduk 😊
Momhappy8 Funda___46 Bende hafif polikistik over vardı. Ilk ay klomen ve catlatma iğnesiyle sadece bir yumurtam olmuştu. Tabi olmadı ilk ay. Sonra hiç umudum yoktu ikinci ay hep en kötüsünü düşünüyordum, yine olmayacak diye. 2.Ay 6 tane yumurtam oldu doktorum bu riski alicaz dedi yani kist oluşabileceği için. Sonra test yaptım inanamadım. Süreç öyle devam etti. Bunu bana hep söylerlerdi aklınızda olmadığı umudunuzu kestiğinizde olucak, zor ama benimde öyle oldu. Amcamı kaybetmistim çok üzgündüm bir mucize olsun istiyodu herkes moral olsun bize diye sonra geldi 2 mucize birden çok şükür, Rabbim isteyen herkese yaşatsın inşallah🤲🏻. Her şeyin hayırlı bir zamanı var😊
umutluannee Funda___46 tabi doktorun uygun buldu ZAMNDA yapılıyor adet 3 gunu kolmn kullnmya basldım 5 gun sonrasında adet 14 gunu catltma ignesi vuruldum gecn ay suan 7 haftalık hamılyım
Momhappy8 GulcanDongel Çok şükür 🤲🏻 Benimde 7 haftalıkken lekelenmem olmuştu çok şükür bişey olmadı. 😊