Roses ben 43 kiloyla hamile kaldım sıfır bedendim hamilelik boyunca 30 kilo aldım artık kendimi tasiyamadigim için 36 da doğum yaptım karnım yamuk yumuk tumsek tumsek oldu 2 ay oldu hala oyle düzelmedi çok uzuluyorum doktorum ilaç yazdığı reçeteye iri bebek sebebiyle anormallesen rahîm yazmış rahmime noldu acaba hiç karnı böyle kalanada rastlamadim hamileyken doktorum rahmimin bebeği tasiyamadigini çok inceldigini söylemişti hiç buna benzer bişey yaşayan varmı acaba merak ediyorum