miraninannesi1 Kubraulupnr 38 en geç bence tüylerin çıkmasi da kişiden kişiye değişen birşey canm mesela senin tüylerin ağdada geç çıkarıyorsa daha erken gidersin yada çabuk çıkarsa doğuma 1 hafta kala gitmek makul olur diye düşünüyorum.
Kubraulupnr miraninannesi1 yani ozaman 2 hafta kala gidebilirim aslında. tam tarih bilsem ona göre ayarlıcam erken gelmesinden korkuyorum 😊 🙈
Buketkucuk maviscik77 ben traş makinesi ile anneme aldırıyorum, aldırabileceğiniz biri varsa traş makinesi ile falan alabilir ya da rastgele eldiven ile yolabilirsiniz ya da yoldurabilirsiniz
duygulilom Buketkucuk birşey soracağım annenize karşı nasıl rahat edebiliyorsunuz yorumu okuyunca biraz şaşırdım
TubaKaratas miraninannesi1 burda okumuştum kimyasal olduğu için kullanmayın diyorlardı tüy dökücü kremi zararlıymış hamilelerde
_Aysgll_ maviscik77 himmm anladım . benim yaşadığım yer biraz merkezi adım başı kuaför var. Bide gittiğim kuaför salonunda 8 kız calisiyo oyuzden ben pek zorlanmiyorum
gel_artik_bebegim maviscik77 yani yargılamak gibi anlamayın ama kuaförün önünde alt tarafınızı nasıl açıyorsunuz iğrenç birseymis gibi geliyor bana
Burcuseyy gel_artik_bebegim ya ne kadar saçma yorum yapıyorsunuz. Doktora acmiyorsun heralde yeri gelince. Kuaförde ki kadinlarda bir sürü görüyorlar biz ilk değiliz. İşleri bu. İğrenç bir tarafı da yok.
gel_artik_bebegim Burcuseyy yoo saçma bir yorum değil bu benim görüşüm ben de kendi görüşümü yazdım doktora gitmek zorundasin hayati bir durum söz konusu ama ağda öyle değil kaldi ki zaten göbekle diz kapağı arasını hemcinsimize göstermek de günah . dediğim gibi yargılamıyorum ama bana çok igrenc geliyor isteyen istedigini yapmakta özgür.
Burcuseyy gel_artik_bebegim size iğrenç gelsin o zaman. Biz Müslüman değiliz o yüzden gidiyoruz kuaföre tamam.
Eylulunannesi-2 maviscik77 kuaföre guvenyordm bnde hiç biyer mi yapmıyor acaba. Ben beklerm kapanmanın sonuna kadar acilse eşinden yardım iste jiletle falan
maviscik77 Eylulunannesi-2 oruçluyken yapmıyoruz bikini bölgesi dediler oruç tutmayan da bulamadım sordum ama fazla kuaför yok yaşadığım yerde zaten , bakıcaz artık çaresine
Siboli Valla aynayı koydum önüme kendim yavaş yavaş yaptım öncesinde de hep kendim yapardım 38haftalığım doğuma kadar idare eder beni herhalde😅
maviscik77 Siboli maşallah çok az kalmış illaki az az çıkmalar olur ya doktorlar da neler görüyordur kim bilir 😂
Buketkucuk duygulilom nesine şaşırdınız 😄 Annem o benim, onun rahminden çıkmışım yatalak olsam bakmayacak mı, ya da o yatalak olsa Allah korusun utanacak mıyım bende onunkini alıyorum şimdi bizim onlara bakmamız lazım, yardımcı oluyoruz birbirimize
duygulilom Buketkucuk biz tabiki onlara yardım edicez başımızın tacı onlar ama. Bilmiyorum görüş farkı sanırsam beni daha südyenli görmemştir annem. Saygısızlık gibi geliyor bana