Hey123 ben de 36+0ım bugün 12 mayısta 38 haftada oluyorum. Bakalım gidişat normal gibi görünüyor ama sezeryan olmak istersem 19 mayıstan önce almam diyor doktorum. Bir yandan iyi oldu bu kapanma hastane yoğunlukları da bir nebze az olur ama diğer yandan iyice sıkılacağız son günlerde, zaten geçmiyor zamaaaaan 😒😅