guzel hamisler
17 mayis benim hastane randevum var ve ozman tam 35.4 hafta oluyorum neyse iste o gittigmde ntsye gircem bide araba yok hastane ew atasi mesafe1.5 saat otobusle gidiyorum acaba bikere o haftda ntsye girsem bidaha gitmesemde ewde kendi sancimi beklesemmi artik dogumu beklesemmi yani bide cati muanesi falanda olmam istemiyorum hatta son haftada hastaneye gitmek dahi istemiyorum artik nedersiniz 35 haftdan sonra artik ewde dogumu beklemeliyim nekadar uzun oldu yaa 😄 hakkinizi helal edin 🤲