Ekmen göndermeyin bencede. Evet hakkımızı yiyorlar ben sigortamı başlatırmısınız dediğimde de bana beni zora sokuyosun zarar ettiriyosun kendini düsünüyosun dedi oda kendi cıkarını düsünüyo calıstırıp sigorta yatırmayıp ne kadar kazandılar acaba üstümüzden hamileyim ahım kalsın üstünde kat be kat geri ödemeli olarak dönsün böyle yapanlara