Taze_gebe az önce Kayseri şehir hastanesinden geldim Dr uma 15 gün sonra gel dedi bayramın ilk günü cagırıyor tabi dini tatil bayramdan sonra ne olacagımız belli degil MHRS den takip et bilgilerim olursa randevu almamı söyledi. Şuan da pandemi dolayısıyla malesef ki polikiniklerin cogu kapalı bazı Dr lar raporlu izinde görünüyor Rabbim yardımcımız olsun