Arkadaşlar benimde 7 Mayısda randevum var Acıbadem hastanesine gidiyorum elimde herhangi bir not bildirisi yok sadece randevu saatini hatırlatan bir mesaj var onu kabul ederler mi birde toplu taşıma kullanımında sıkıntı çıkar mı ? Veya nerden kesin bilgi alabiliriz