Mucizemmmm34 sizinle aynı dine inanmayan insanlara “gavur” deme terbiyesizliği de sizin haddinize değil. Nasıl saygısız bir insansınız ya. Tekrar tekrar söylüyorum bana ne sizin kızınızın oğlunuzun isminden. Ben çok koymak istediğinizi söylediğiniz için size hem ismin mitolojik geçmişini hem islam alimlerinin de aynı ağacı kutsal saydıklarını söyledim sırf içiniz rahatlasın diye kalbiniz ferahlasın diye. Başka dinlere dillere ırklara saygılı olalım dedim bir tane kötü sözde bulunmadım. Gerçekten bu kadar kin neden ya aklım almıyor bu kadar saldırmak zorunda değildiniz yazık gerçekten çok yazık… Size, evladınıza, dilinize, dininize, Arap sevginize saygı duyuyorum ve bu kalbimi yoran tartışmanızı uzatmamanızı diliyorum. Umarım kızınız adıyla yaşar ve güzel bir ömrü olur..