Elifkylc melisa_ozgur_46 evet böyle bakınca negatif silik çizgi görünmüyor ama ışıkta silik bi çizgi var o normalde de oluyor mu?
Sheyla Elifkylc benımde 3 gun gecıkmıştı bu sekılde silik çıktı testım daha sonra beta hcg baktırdm yuksek cıktı sızde kanınıza baktırın umarım hamılesınızdır 🌸🙏
melisa_ozgur_46 Elifkylc canim bi arkadaşımda bi kez öyle oldu günüde çok Geçmişti ama negatif di insallh seninki pozitif olur rabbim gönlüne göre versin inşallah 🤲🤲🤲
Sheyla Elifkylc aslında regl gecıkmedı erken testlerden almıştım regl olmama 3 gun kalmıştı asırı derece kasık agrım bel agrım ve koku ınanılmaz alıyordum sonra kanıma bakınca anladım testtede cıkmıştı 🥰
Elifkylc Sheyla bende öyle çok ağrı yok bi göğüs ağrısı var birde baya duygusalım biri bişey dese ağlıyorum
Semarasemra Kuzum bence hamilesin , muhtemelen geç dollenme benim ilk testim aynen boyle çıkmıştı yarın gidip bi kan ver bence ❤🥰🥰
Elifkylc Semarasemra emin değilim kuzum ya çok ağrım da yok bi göğüs ağrım var birde eşim de fark etti çok duygusalım biri birşey dedi mi ağlıyorum hemen sinirleniyorum
Canipek7 Elifkylc ikinci silik çizgi çıkmışsa hamile olma şansınız yüksek sabah erkenden aç karna yapmanız gerekiyor en net anlamanız için benimde aynı oldu silik çizgi çıktı inşallah hayırlı haberler alırsınız
Elifkylc Canipek7 oruçluyum zaten kuzum iftar dan önce yapmıştım umarım inşallah gülüm haber veririm yarın kan vericem