Beyzan düzenlidir adetim en son ekim ayında bi 8 gün gecikmem olmuştu sonra hep düzenli oldum ve çok duygusalım iftarım zehir oldu cacık yapmıştım tuz atmayı unuttum eşim de niye tuz atmadın dedi sadece ben ağlamaya başladım oda şaşırdı niye böyle duygusalsın adet olmadın ondan mı hamile misin biz de bilemedik yarın kan vermeyi düşünüyorum