Miumiu evet ben buna çok üzülüyorum ben ve eşim memuruz çok şükür biz maaşımızı alıyoruz ama ya esnaflar, günlük çalışan insanlar napacak 😞 bayram sayesinde birkaç kuruş kazanacakti onlar zaten en çok bayramda kazanıyordu o da olmayacak şimdi bir destek bir şey yapmaları lazım bu insanlara aç susuz ramazan çoluk çocukları var Allah yardım etsin