elfcaglar1 Ben eski ilgisini bilmiyorum tabi ama memnunum bi sıkıntı yok.İlgili olunca be yapması gerekir bir doktor onu da bilmiyorum açıkçası geceleri iyi geceler dileyip sabahları günaydınlarla mı uyandırmalı.
Aylık kontrollerine çağırıyor gidince ultrasonda bakıp bebek hakkında bilgi veriyor, sorduğum her soruyu cevaplıyor,kısa bir sohbet ediyor,bebeğin videolarını , fotoğraflarını çektiriyor,sen o an düşünemesen bile o hatırlatıyor,her zaman yumuşak ve tatlı bir dille konuşuyor o an bütün sıkıntılarını unutturuyor. Muayene bitince odasına alıyor oturuyorsun sohbet ediyor bundan sonra yapılacak bir şey varsa onları anlatıyor şu takviyeyi al, çok yorulma ,bir daha şu zaman gel gibi soracağın bir şey varsa soruyorsun yoksa kalkıp gidiyorsun.
Muayene dışında da bir sıkıntı olduğunda numarasını her zaman arayabiliyor ya da mesaj atabiliyorum. Bir kere verdiği bir takviye yan etki yaptı kendisine mesaj attım 1-2 saat içinde geri döndü o takviyeyi bırak şunu kullan dedi. Onun dışında da kendisine bir ihtiyacım olmadı çok şükür. Bir de benim gebeliğimde , ben de ya da bebeğimde anormal bir durum yok her şey olması gerektiği gibi ve normal seyrinde ekstra bilgi ve ilgiye ihtiyacım olmadığı için de bana her şey normal geliyor olabilir.
Bir ara yoğunluktan yeni gebe hasta almayı bırakmıştı bir ay falan yeni gebe almadı sonra bir teyze buna mesaj atmış bu mesaj doktora çok dokunmuş mesajı paylaşmıştı duygusal ve güzel bir mesajdı doktor da o mesajdan sonra tekrar yeni gebe alımına devam etti.
Benim ilgi ile ilgili size söyleyebileceklerim bunlar. Sizin ekstra sormak istediğiniz bir şey varsa cevaplarım