Bmom Tiko 35+5 iz sat a göre ama bebeğin her şeyi 38 haftayla uyumlu muhtemelen erken döllenme dedi doktor çatı muayenesi oldum şuan lekelenme ve sancilarim var hayırlısı artık geliyor galiba
Mom084 Tiko 34+4 şükürler olsun, Allahım nerede varsa sağ salim kucagımza aldırsın inşallah hepimizin. Bizimde ara ara kasık ve bel Agrılarınız var Karın sertleşmesi yaşıyoruz. Çok şükür şimdilik idare ediyoruz
Melmur Tiko 32+3 olduk tansiyon çıkıyor sürekli arada kasık karın ağrısı oluyor şimdilik durumlar böyle 😀
minikserce00 Olmaz mı şuam bile var dun nstde sancım cıktı Dr yatıs dedi ama eve geldim oglum var 20 aylık napcam bilmıyorum
icimdekikelebek minikserce00 kaç haftalıksınız ben de 35 haftalığım sancım çıkıyor doktor ciğer geliştirici vurabilirim dedi çarşamba tekrar nst girip rahim uzunluğumu ölçecekmiş korktum 😞
YagmurAnnesi Bmom bu durum son bir kaç kontrolde mi belli oldu ? Benim ilk kontrolümde 5 haftalıkken geç döllenme oldu dedi ve 6 Ağustos olan adet tarihimi 19 Ağustos olarak güncelledi. Bebeğin gelişimi önden gidiyor olabilir bu şekilde demedi mi doktorunuz
Aleyna_kpln Tiko Bende 34.haftadayim ama biraz agrilarim olmaya basladi korkuyorum erken gelcek diye . Kendimi yoruyorum kizim var 3yasinda onun pesine ev isleri flan filan aceba ondan mi . Ama doktorum nstde cok guzel hersey yolunda gorunuyo dedi bilmiyorum 🤦🤦
YagmurAnnesi Ebrukk normalde ilk haftalarda olması lazım.. durup durup son haftalarda erken döllenme demez bence doktor. Bebeğin gelişimi iyidir haftası önden gidiyordur genelde öyle derler
Bmom YagmurAnnesi ben doktorumu değiştirdim canım başta başka doktora gidiyordum oda sağolsun ne önde ne söyle ne böyle hiç bir şey demiyordu doktorumu değiştirdim oda bilmediği için eski ultrasonlari istedi o şekilde oldu şeker vs olmadığı için
Zhrblt Tiko 35 + 1 de şu aralar belim biraz fazla ağrıyo onun dışında adet ağrısı gibi ağrılar var çok şükür başka da sıkıntım yok canım🥰kilo aldığı için bel ağrım olabilir diye düşünüyorum ama tahmini tabi😅minnoş bedenim biraz zorlanıyo taşırken 😅🙆🏻♀️
YagmurAnnesi Bmom eğer eski ultrasonlara baktıysa ona göre ayarlamış olabilir o zaman doktor doğrudur ☺️
Bmom Aslankuran evet çok az kahverengi leke geldi doktorum olabilir endişelenme dedi ama sancılarim da düzensiz
Aslankuran Bmom bende 29 hf.da sanciyla gittim alttan bakmak istedi izin vermedm korkuyormda dogumu hizlandirir diyorlar alttan muayene :(