Zeyykizil Ayyysssee Ben mayısta doğum yapıcam, 1 tane 5li hastane çıkışı, 2 tanede yedek kıyafet koydum takım bence yeterli hastane için 🥰
Gmsyusra Ayyysssee Benimki de Eylül’ün başı inşallah şu an 2 tane 5 li takım hediye geldi ben henüz almadım bende burda bekleyiim
BegumIscanTunc Ayyysssee çok fazla gerekmiyor bence canım bir tane 5′li bir tane 10 ’lu alsan yeterli olur ben öyle yaptım birde zıbın alt takım felan aldım
teachervera Ayyysssee Temmuz sonu benim. 2 tane 8 li 2 tane 5 li aldım ben. Ayrıca isimli yaptırdım battaniye, tulum, şapka, önlük, eldiven
Nergis0 Ayyysssee hastaneden kaç kere çıkmayı düşünüyorsunuz 😁🤭 şaka şaka 1 tane yeter bir de yedek normal kıyafet koyun mevsimine göre, sezaryen olup 2-3 gün kalacaksanız birkac yedek daha olsun ama illa hastane çıkışı set şeklinde olmasına gerek yok bence 🥰
Cimen_bebek Ayyysssee Fazla oldu biliyorum ama ben kendim 2 tane 5li almıştım, teyzesi çok hevesli gidip 3 tane 10lu almış Allah razi olsun😊 Bebek giyemeden büyücek bu gidişle kalicak çoğu😄
Ozlem23 Ayyysssee hastane çıkışı almak zorunda değilsiniz kendiniz ayrı takımlar yada tulumlar alabilirsiniz
Littlespy Ayyysssee Eylül sonu Ekim başı doğumum olacak inşallah ben 1 tane 5li 1 tane de 10lu aldım. 2 takım da alt üst almayı düşünüyorum yeni doğan için sadece 😃
Portakalgeliyor Ayyysssee 1 tane oda ablamın ben kendim set hazırlayacağım tulum vs :) çünkü ayak izi basıyolar ya o çıkmıyor leke bılaşan kıyafet battanıyeden :)
Ayyysssee Happyasya 28 Kasım benim âdet tarihim ilki sezeryan olduğu için ıkıncıde mecbur sezeryan sızın normal mi doğum sezeryan mı olacak