Rmysmt bende kullanmıştım daha önceleri daha doğrusu kullanmaya başladım ama o kadar rahatsız etti ki aşırı kustum çok dokundu bıraktım o yüzden. Sende aşırıysa zorlama onun yerine muadilini diaformini sor doktoruna uygunsa onu verir belki o aynı şeyi yapmaz. Ben diaforminde bulantı yaşamamıştım senelerce kullanmıştım