Deniz59 merhaba, ben de 13+6yım muhtemel doğum tarihi 26 ekim görünüyor.. 11+5te kendinden çok emin bir şekilde kız dedi dr ama ben yine de alış veriş için 16haftayi bekleyeceğim.. bir oğlum var unisex renklerde almıştım kıyafetlerini, onları kullanırız muhtemelen😊 tavsiye olarak da;
*ateş ölçer
*oda için ısı ve nem ölçer
*anne yanı beşik
*burun aspiratörü
*alt açma örtüsü
*şampuan,bebe yağı,pişik kremi vb.
*emzirme ve meme bakım ürünleri
*anne için depend emici külot, hasta bezi, hasta için alt örtüsü
Bunlar benim oğlumda iyi ki almışım dediğim şeyler.. Ama yeter ki sağlık olsun imkan dahilinde son anda bile alınır hepsi😊🍋