zeynep00 AnneKuzusu26 sancı adet ağrısının 30 katını düşünün ve sancı geldiğinde bel, kasıklar ve kalça da çok ağrı oluyor. Sanki oradaki kemikler ayrılıyor birbirinden gibi…. Benim öyleydi. 🤦🏻♀️
aslannaz21 Minnosunannesiii ayyy bende buna koptum evin icinde resmen kahkaha atiyorm kizim anne ne guluyosun diyoo alemsin ya allahta seni guldursun
Minnosunannesiii aslannaz21 🤣🤣🤣🤣 ama öyleymiş 🤣🤣🤣🤣 daha yaşamadım ama çok sancılı diyo annemin doğumlar da Bi hayli zormuş 🤣🤣
Sssevgiii AnneKuzusu26 bana göre adet ağrısıyla uzaktan yakından alakası yok benim sadece karnımda vardı bişeye benzet dersen tarifi de yok açıkçası gaz sancısının çok üst bi leveli gibiydi😅
aslannaz21 Minnosunannesiii benimde ilki oyleydi iri bir bebek 24 saat suni sanci sonrasi bal bir prenses şu an tepemde rahat vermiyo 8 yasinda