Tam tamamen suni sancı ile doğum yaptım 4 cm e kadar net sancı vardı ama ben hissetmedim sonra aman Allahım bir güzel sancılar.baslafi sancı gelmeden nefes alıyordum gidene kadar veriyordum o nefesi yavaş yavaş böyle 4 buçuk saat çektim sonra doğum anı kolay 3 ikinmada geldi ağrı vs hissediyorsun doğum anında aynen tuvaletin varmış ağrım varmış gibi ikiniyorsun o zaman sonra zaten kafası çıkınca tamm çatala çıkınca kolay ama güçlü ikin ben ip vardı çatalın kenarlarında tutup ikiniyordum kesim oldu kuvuk bir şekilde ama kesilmesini vs hissetmedim hiç gidiklanma gibi his oldu ozaman sanırım olmuş zaten ben kesin ne olur diyordum ebelere korkma ama rabbim yardım ediyor ozaman doğal bir süreç ve her doğum kendine özgü