MinikEkran valla ben gittiğimde bi randevulu kişiyi bi sıradan alıyorlardı içeriye ama kesin bakıyorlar yani siz yine riske atmayın isterseniz zamanınız geçmeden tepecikte randevu bulduysanız oraya gidin sonucu çiğlidekine gösterirsiniz daha mantıklı