Sigara kullanmak keyfiyetten ziyade bir hastalıktır her hastalık gıbı tedavıye ıhtıyacı vardır kımı zaman psıkolojık kımı zaman tıbbi yapılır içenleri anlıyorum bence içtikten sonra duydukları her pişmanlık onlara yeterınce ceza oluyordur zira bende öyle oluyo Rabbim sağlıklıca kucağımıza almayı nasip etsin