Oznur canım bende pozitif görünce bıraktım , 15 yıldır tiryaki içen biri olduğum halde , vicdanen içmemen lazım çünkü bebeğine haksızlık sağlıklı doğum olsa bile sigara içenlerin çocuğu çok sık hasta oluyor, bronşit astım vs ben tanıdıklar var bunları bile bile içermezdim siz de bırakın derim