Arkadaşlar herkese merhaba . Belki anlamsız bulacaksınız ama akşamı bekleyemiycem . Bugün kabine toplantısı var ve tam kapanma konusu konuşulacak bayram da 9 gün . Aşılama yada tüp bebek planlıyorduk . Sizce tam kapanmaya hastanelerde dahil olur mu 😔 biliyorum akşam zaten açıklama yapılacak ama ben yine şimdiden içime bı su serpmek istiyorum sanırım 😔