Meryem01010101 elisa123 ben arada dikkatimi verirsem ara sıra pıt pıt biseyler hisediyom acaba bebeşi mi ☺️ doktorumda dedi çok kıpır kıpır maşallah dedi
elisa123 Meryem01010101 bizde ultrason da hareketli ama hic hissetmiyorum bir an önce hissetmek istiyorum 🥰🥰
Nesliyunus Nesliyunus aaa aynıyız 15+3 bizde👼🏻 Eh işte bi iyi bi kötü gidiyor midem kötü herşeyi yiyemiyorum biraz sıkıntılı yani :) senin nasıl gidiyor hamilelik :)
Kardelenbicer Sırt ağrısı yaşayanlar var mı arkadaşlar bu haftalarda 14 haftalık oldum sırt ağrılarım oluyor ya
Burcudunya Kardelenbicer sirt ağrıları normalmiş kuzum bencede var doktorum artik bebek yukarı yerleşiyor belin kalinlastigi icin ağrır dedi
Kardelenbicer Burcudunya ay sahi mi benimde öyle ya korkuyordum artık içim rahatladı 1 haftadır sanki sırtım tutuk gibi ağrıyor telaş yapmıştım çok :(
minikprensimmm123 Anesanne Nasıl gidiyor canım ağrıların varmı bel veya kasık ağrısı bulantın felan ne durumda
2bebekannesi___ Meryem01010101 bizde avakado 15 haftalığız canım 🥰 zaman hem çabuk geçiyor hemde geçmiyor 🤦🏻♀️
Anesanne minikprensimmm123 bulantım yok ama karnım büyüdükçe geriliyor sanki, arada kaşık ağrım da oluyor