MDT Ogretmenanne24 telaşlanacak bir şey olduğunu sanmıyorum ama sırf endişeleriniz gitsin diye gidip bir tahlil verin isterseniz bazı değerleriniz yükselmiş veya düşmüş olabilir
gulsahgul26 pamk00 hala piyasada gaviscon varmı peki rennie var diyebbiliyorum ama siz şuan hala kullanıyormusunuz
gulsahgul26 Ogretmenanne24 çok kötü bir his ya boğazıma biri yapışmış gibi kbb gittim bişeyde göremedi
gulsahgul26 Babyyyymother doktoruma diyetşmde yazdıraym valla 1 haftadır içmediğim ılık su çay çorba kalmadı sağolasın
Babyyyymother gulsahgul26 aynen söyle canım hiç bisey fayda etmiyor zaten saglikla atlatırız inşallah 🙏
gulsahgul26 Babyyyymother bugün aile hekimine yazdırdım ama nasıl kullanmam gerektiğini demedi siz nasıl kullanıyorsunuz acaba rennieyi
Babyyyymother gulsahgul26 rennie duo şurup değil mi? 6 saatte bir tok karnına bir ölçek icebilirsin dedi doktorum ama ben bi sabah kahvaltıdan sonra birde akşam yemeğinden sonra 2 kere kullanıyorum