Aynı sorun bende de vardı boğazımda yumrum gibi birşey vardı geceleri çok rahatsız ediyordu şişkinlik oluyordu birde şimdi gaviscon kullanıyorum 1 haftadır çok iyiyim günde 3 kere yemekten sonra sizde doktorunuza bildirin muhtemelen sizde aynısını verir çok iyi geldi bana