G_M_Z @Mest12 ikinci çizgiyi görüyorum ben canım net olması için kan ver bence 🥰 hayırlısı olsun inşallah
byzza16 Mest12 evet hamilesiniz o zaman☺️ kan vermeye Gidin sağlık ocağına. Doktora gitseniz suan keseyi falan göremezsiniz ben 4haftalik gittiğimde kese olusmamisti daha çok erken olduğu için
Yagmur8001 Mest12 çok incecik bir çizgi dikkatli bakınca burdayım diyor gibi , lütfen kan testi verin inşallah güzel sonuç alırsınız 💐🤍
annesininmelegi41 Mest12 erken gebelik testinde çıkmamıştı benimde uyduruk 5 tllik testlerde çıkmıştı gebeliğim. Silik çizgi vardı kan verdim 20.18 çıkmıştı sonucum fotoğraf çekince belli bile olmuyor göz zor görüyordu