Hanımlar selam,
Bi başlık daha açtım bununla ilgili,
Biliyorsunuz boy fl 7 ile tespit ediliyor. Bugün 28+0 ız. Fl 5.92 hesaplamaya göre boy 41.44 çıkıyor. Ancak doktor 33 cm dedi. 28 haftalık bir bebek için 33 biraz az değil mi? Uyardım hesaplamaya göre 41 çıkıyor diye, 75 ten 35cm olur dedi. Yani bu hesaplamalar çok doğru değil mm lik doğru versin demiyorum ama, arada 8cm fark oluyor, bu ciddi bir rakam. Gelişim geriliği bile sayılabilir.
Kızlar Bebişlerinizin boy ve kilosu ne, ben mi bilmiyorum, 33leri geçmedik mi?