Melek_2410 Glbhr-97 benimde bi önceki ayda reglim geç oldu ilaçla getirdim diye yumurtlamam 4 nisanda bende o şekilde hesaplıyorum ama bakalım kede göründüğünde doktor ne dicek 😅
Melek_2410 Miniklerinogretmeni tecrübeli birine sormak lazım benim bebeğim dha küçücük karnım yok nerdeyse 😇
gulin-35 Melek_2410 benım gozukmedı bır hafta sonra gıttım keseyı gorduk kalp atısı duyulmadı bır hafta sonra tekrar cagırdı hem kese hem kalpmatısı duyuldu oda alttan muayeneyle anca