Melek_2410 Hamile olduğumu yeni öğrendim. Ama doktor daha keseyi göremedi. Beta testimde cuma günü 321 çıktı bugün 3201 çıktı. Sizce kaç haftalıktır??? Merakımdan çatlıcam 😂
Gamzeakd Melek_2410 canım betanla kaç hafta olduğunu bilemessin en son regli tarihin ne ? Onla kaç haftalık olduğu anlaşılıyor. Kesenin boyutuna göre de söyler doktor 🥰
Glbhr-97 Melek_2410 benimde 3 mart adet tarihim 6 nisanda testte öğrendim 15 nisanda kanda öğrendim beta 4584 çıktı kana göre 2-3 haftalık dediydi ultrasonda kese boyutuna göre 5+1 olarak gözüktü yarın tekrar kontrolum var geç döllenme olabilir diye düşünüyorum çünkü yumurtlama takibi yaptım ben adetin 18. Günü gördüm toplam 5 gün sürdü yumurtlamam benim
Melek_2410 Gamzeakd 3 martta en son adet oldum ama bende şöyle bi sıkıntı var. Ben şubatta adet olmadım doktora gittim hamilelik yoktu ilaçla reglimi getirdim. Doktor hesapladığında 7 haftalık olması gerekiyo diyo ama kese görünürdü diyo. Adetimle eş değer gitmiyor o yüzden.
Gamzeakd Melek_2410 7 haftalık olsa betan daha yüksek çıkardı. Geç döllenme olabilir. 4 haftalık falndır o zman . Vajinal ultrason yaptı mı kese için ?
Melek_2410 Alpaslan123 işte bende adetimle düzenli gitmiyo geç döllenme oldu muhtemelen doktorda öyle söylemişti o yüzden keseyi görmeden haftasını söyleyemiyor
aselnil20 Canım ben 4+1 de öğrendim betam 440 di, 1500 lerde iken 4+5 tim o gün keseyi görmüştüm belki fikir olur sana da
Gamzeakd Melek_2410 bi zararı yok canım .. ama tabi beklemek istersen senin kararın . Allttan mutlaka gözükür merak etme 🥰 sağlıcakla al kucağına . Kesenin büyüklüğüne göre haftanı ayarlar doktor zaten .
Melek_2410 Glbhr-97 benimde bi önceki ayda reglim geç oldu ilaçla getirdim diye yumurtlamam 4 nisanda bende o şekilde hesaplıyorum ama bakalım kede göründüğünde doktor ne dicek 😅
Melek_2410 Miniklerinogretmeni tecrübeli birine sormak lazım benim bebeğim dha küçücük karnım yok nerdeyse 😇