sevvalakkah yok canım yanlış anlamadım öle kırılmadım. Haklısın çünkü bende diyorum senin baban varsa benimde babam var hani. Bazıları da hani dalga geçer gibi yoksa babasının adını mi koyacak diyorlar bana. Yapılan bu şey ayıp ya. Erkek tarafı her zamn önde tutuluyor😐