Uykucu2307 Sanırsam yanlış anladın dediğimi kalbini kırdıysam kusura bakma. Ben kendi fikrimi beyan etmek istedim koyduğun isim hakkında düşüncemi de söyledim haklısın büyükler genelde böyle şeylere çok karışmak isterler belki bizde ileride annane babanne oldumuzda onların düşündüklerini düşüneceğiz bilemiyoruz ama bende istemem şahsen torunumda dedesinin isminin olmasını bana göre her isim kendine has ve özeldir sende ki yeri farklıdır başkasında ki yeri çok farklıdır ondan dolayı kendi fikrimi beyan ettim genede kusura bakma