BuseVV Pelin__1 şok ta içim var laktozsuz yazıyor üstünde. Onu içiyorum gaz sorunu da kalmadı. Yatmadan önce kocaman bir kupada tüketin çok işe yarıyor. Bana da dua edin 🥰
BuseVV Susamtanem2 ben bu durumu Dr uma sordum süt yerine içsem olur mu olur dedi. Sütten iyice tiksindim valla. Kefir rahatmış oh miss.
BuseVV Susamtanem2 Dr süt yerine kefir tüketebilirsin bir şey olmaz dedi. Ben de öyle yapıyorum 1 aydır. Günde 2 bardak mutlaka içiyorum laktozsuz olandan. Gaz yapmıyor rahatım yani
Ozge98 Pelin__1 Tabiki tüketin hem bebeğin gelişimi için hem de sizin vücut direnciniz için çok yararlı olacaktır 🌸
Taze_gebe BuseVV ben de bimden almışım altınkılıç sanırım alışmaya çalışıyorum bu bitsin şokunkini de alayım😂