Mayisbali Limonumsu ben yoyko city travel sistem almayı düşünüyorum. Çok hafif dedi arkadasim YouTube’dan videosunu da izledim şu an indirimdeymiş baktım bende alırım heralde akşama . Ben yoykonun anne yanı park beşiğini de aldım çok kaliteli bence .
Sareka Limonumsu kusura bakmayın yazdığımı unutmuşum uygulamaya da hiç girmedim anca gördüm :) hayır ben kullandığım süre içerisinde bir sorunla karşılaşmadım :)
Limonumsu Sareka Estağfirullah ne kusuru teşekkür ederim bende siparişi verdim inşallah hiç sorunsuz gelir 🥰🥰
Limonumsu Asafimmm evet canım yoyko city aldım dün geldi kurdum inşallah bebeğimiz doğunca da memnun kalırız 🥰
Limonumsu Asafimmm yani henüz kullanmadığım için yanlış yönlendirmek istemem doğuma 1 ay var ama kapatıp açması arabanın özellikleri güzel dışarıda sürüşünü henüz deneyimlemedim
Mercii35 Şuan yoyko nun arabaları çok pahalanmış ya city bile bi kaç hafta öncesine göre 500 TL zamlanmış ne zaman indirim olur tahmininiz varmı
Hacer_2911 Mercii35 günlük takip etmek gerekiyor 1800 lerdeyken 2 hafta önce cuma hepsi buradada 1400 e düştü biz hemen aldık.şimdi 1899 gözüküyor.