Nslhnasya Sevoeco25 inşallah olur Allah gönlünüze göre versin bu arada sadece öneri bol bol Meryem suresini okuyun yada dinleyin
Sineemiis Sevoeco25 ah kuzum bizim imtihanımız bu sen hamile kalamıyorsun suan için ben kaldım ama 4 dü de düştü 😟 herkesin kucağı dolu bende kendimi çok eksik hissediyorum etrafımdaki herkes pat diye hamile kalıyor doğuruyor problemsiz 😞 altımda bebek sesi üstümde bebek karşı komşum da yeni doğum yaptı onun bebeğinin sesi hep geliyor bana duydukça üzülüyorum eltimle aynı anda hamileydik onun bebeği doğdu 10 aylık bile oldu bebekli ailelerle görüşmek bile gelmiyor içimden 😞 herkesin hala yok mu soruları beni mahvediyor
gel_artik_bebegim Sineemiis ne kadar şanslılar istedikleri an çocukları oluyor istemedikleri an olmuyor bu ne güzel bir nimet farkında değiller . bir gün bizimde olucak şu mübarek günün hatrına rabbim evlat isteyen ve gerçekten hakkıyla annelik yapabilecek herkese hayırlı evlatlar nasip etsin🤲
Muzice1 Sevoeco25 istemrkten vazgeçmeyin azim sizi sonuca ulaştıracaktır.. benim de 2 aşılamam 2 tüp bebeğim tutmadı üstüne bir de sol yumurtalığım alındı.. ve 3. Tüp bebekte tek yumurtalıkla oldu.. belki maliyet çok ama altınlarımı sattım asla vazgeçmedim.. benimle evlenenlerin 2.3. Çocuğu olmuştu çoktan bunlar sizi yıldırmasın🌸
afrasil Sevoeco25 çok üzülüyorum böyle postlara hepimiz ayni durumdayiz ne yazıktır . Keske elden birşey gelse veya bi ayna olsa ne zaman hamile olacağımıza baksak . Dualarım sana bana isteyen herkese 🤲 buda bi imtihan Rabbim bizden çok dua ediyor demekki bizi seviyor. Esinde veya sende sorun varmydi canım . Rahim filmini çektiler demi ilk aşılamadan önce
Nurnur95 Pcosluhayat merhaba aydan biri direk tüp bebek ise hani. Koru da çalıştim ordan çok iyi bir doktor da pahali biraz
Pcosluhayat Nurnur95 merhabalar, tüp bebek degil ama iyi bir jinekolog arayisindayim yol.haritami bilmek adina o yüzden bilgi almak için soruyordum 🤩Cok teşekkür ederim.nazik cevabıniz icin muhakkak arastiracagim ,sevgilerimle❣️
Nurnur95 Pcosluhayat o zaman Hüseyin pehlivanida araştırabilirsiniz kendisi GATA dan gelme bir doktor özel muayenesi var onunla da çalıştım 😊😊
Pcosluhayat Nurnur95 Ah cok teşekkür ederim❣️siz söyleyince inceledim cok memnuniyet yorumu var gerçekten de 😍Hoca sadece gebelik takibi mi yapiyor yoksa pco alaninda da uzmanligi var mi acaba bilginiz var mi? Cok soru soruyorum kusura bakmayin 🙈
gel_artik_bebegim Sevoeco25 canım benim bak hiçbir zaman umudunu yitirme benim tam 4 sene oldu hala umutluyum rabbim vereceği zamanı bilir ben de bazen tükenmiş gibi hissediyorum ama dualarim hep allahim bana bir cocuk ver değil bana hayırlı bir evlat ver diye dua ediyorum vermiyorsa demek ki vakti vardir diyroum inan bana kendini üzdükçe umutsuz oldukça daha da zorlasacak işler.
Nurnur95 Pcosluhayat şimdi şöyle hocanin çok fazla hani sadece gebelik ile gelmeyen hastalari vardı ama onu çok iyi bilmiyorum sadece gebe almiyodu yani hoca yardımcı olabildiysem ne mutlu 😇😇
Pcosluhayat Nurnur95 anladim ben yine arar bilgi edinirim. Cooook cook teşekkürler tekrar ,cok yardimci oldunuz ❣️🤩