Sevoeco25 Hic umudunuzu kaybetmeyin istiyorsanız pes edemezsiniz çok zorlu bir yol ama bazılarımızinda sınavı böyle bende 6 yıl uğraştım yapmadığınız İstanbul’da gitmediğimiz devlet özel hastane kalmadı 3 tüp bebekte oldu çok şükür 4 yıl sonra kendiliğinden 2 bebeğime hamileyim biz o süreçte asla yılmadık elimizden geleni yapalım olmazsa nasibimiz değilmiş der otururuz dedikki Allah tez zamanda sizede isteyen herkese de nasip eder inşallah