miniginannesi9 28+1 günlük gebeyim. Bebeğim son üç gündür çok az hareket ediyor. Neden olabilir? Bı hafta öncesinde çok hareketliydi sürekli. Üç gündür biraz daha aşağıda hissediyorum ve günde üç dört kez çok içerde hissediyorum, güçsüz sekilde
[silindi] miniginannesi9 o haftalar muhtemelen hareketlern artik duzene girdigi haftalar doktorunuza sorun bence biz bilemeyiz 3 gün uzun bir sure
Milenka miniginannesi9 ben 24+5 teyim Geçen hafta benim bebeğim de çok hareketliydi. Bu hafta hareketsizlesti. Sağlık ocağında kalp atışlarını dinlettim.iyi dediler. Sonra gittim yarım saat yurudum geldim. Hareket vardı ama çok net değildi. Dün akşam da aşırı kıpır kıpır hareketliydi.. Yani bizi endişe ettiriyorlar ama içerde keyifleri yerinde galiba. İnşallah sizinkide iyidir. Doktoruma sordugumda günde on defa hareket etmiyorsa kontrolle gidebilirsiniz dedi.Yuruyus yapin sizde hareket olmaz ise acile gidin
Demir06 miniginannesi9 ben de geçen hafta doktora gittim doktor ultrason yaptı çok uzun sürdü 1 saat kadar sonrasında da çok yoruldum benim bebiş de 3 gün hareket etmedi stres yapmayın
miniginannesi9 [silindi] çok düzenliydi bayadir. Sürekli hareket ediyordu yukarlardaydi, ama son üç gündür hareketleri azaldı. Hareket var ama az
Derinin-annesi Tam 28 de bende harreket azlıgından korkup kontrole gitmistim.28 den sonra düzene girmeye baslıyor ama yine de doktorunuza görünün burdan ne soylesek dogru olmaz.
Ruveydakkk miniginannesi9 Bende 27+6 ve dünden beri öyle Buda beni çok korkutuyor çarşamba günü randevum var bakalım iyileridir inşallah 😞
fatmamusa-28 miniginannesi9 aynı haftalarda hemen hemen çoğumuzun başına geliyo bende de aynısı oldu çok tedirgin oldum doktora göründüm hiç bi sıkıntı yok gün içinde 4 5 kez hissedebiliyosan normal dedi ama sen yine de için rahatlasın istersen bi danış
miniginannesi9 fatmamusa-28 geçen hafta kıpır kipirdi, 3 gündür günde 3-4 kez hissediyorum, strese giriyorum ister istemez
fatmamusa-28 miniginannesi9 benimde öyleydi gece gündüz hiç durmazdı haklısın insan çok korkuyor bi git istersen bebişini gör için rahatlar
Ys35 Canım benim de öyleydi dün tatlı yedim sola yattım çok az hareket etti sonra kahvaltıdan sonra coştu maşallah bugün gece de durmadı. Düzensizlikler olabiliyor içiniz rahat etsin diye acile gidebilirsiniz ama pıt pıt ediyorsa bile yeter yeri daralmış ya da uyuyordur
Tugbaomerfaruk miniginannesi9 bende de olmuştu o haftalatda az da olsa varsa korkmayın sırtını dönmüştür çikolata soğuk su içip sol a yatın hissedersiniz ☺️
Tes miniginannesi9 kuzu 27 28de 0 hareker vardı resmen uykularım haram olmuştu kötü rüyalar goruodum doktora gittik doktor dedi uyyo sağlıklı 29 a girdi daha yeni hareketlenio korkma
Beety26 miniginannesi9 aynen ben. Bende az once biyle poat acdik 28. Haftadayim dune kadar c9k hareketli olan oglum bugun 3 4 saatdri hiss etmiyorum hic
Krtalzyn miniginannesi9 ya genelde bende aynı durum olunca bi çok post görüyorum havadan mı bu bebklerin aniden hareketsizleşmesi anlamadım 😄bende 27 haftadayım bebeğim baya hareketliydi bi anda kesti hareketi bi gün boyunca çok çok az kıpırtı gibi hissettim bi kaç kere doktora gidecektim nerdeyse sonra bi gün daha bekledim dün yine kıpır kıprı tekmeliyodu maşllah pozisyondan kaynaklı tam heralde ondna önce hep sağdan vururdu dün soldan vurmaya başlamıştı muhtemeln yer değiştiği için sesi çıkmıyordu ama sizinkide öyledir inşllah arada az da olsa hiisediyosanız sorun olmayabilir ama hiç hissetmiyosanız sıkıntı da olablir sağlık ocağı yada hastaneye gideblrsn çok hareketsizse