ipekgul KbraNaselik yaa aynı sorunu yaşıyorum şuanda cuma akşamı duş aldım su bıraz sıcaktı sonrasnda acık kahve leke geldi dun akşamdan beride sancm var. Suanda tam adet dönemndeym ya ondan yda pskolojik heralde doktoru aradm 3 gun yat dedi progrstan fıtıl verdi
Burcusamet KbraNaselik bence gitmelisin cunku kahverengi lekeler kanamanin belirtisiymis..cunku bende kanama oldu kanamam gecti kahverengi lekelerim gelmeye basladi doktora sordum kanamanin devam ettigini gosteriyo dedi..yani o tur lekeler ciddiye alinmaliymis..
gizemgnll Elfgny normal dedim ama doktora gitmesini de söyledim, ve bende zamanında gittim ve hala progestan kullanmaya devam ediyorum , yanlış bir yönlendirme yok 🙂